Transport și livrarea

Transportul si livrarea produselor de pe siteul cosmeticasimasaj.ro/shop

Livrarea produselor comandate pe magazinul www.cosmeticasimasaj.ro/shop se realizeaza prin Crurier Cargus. Coletele vor fi sigilate. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac de catre client in momentul livrarii, respectiv se intocmeste un proces verbal de constatare, in prezenta reprezentantului firmei de curierat, prin care se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Coletele pot fi livrate la adresa de facturare sau la alta adresa mentionata de catre client
In acest caz adresa va fi specificata in sectiunea „adresa de livrare” si va fi insotita de numele, prenumele si numarul de telefon al persoanei care va primi comanda.

Costul de transport

            TAXA de livrare in aria curierului Cargus:

  • Taxa de livrare pentru localitatiile din aria curieului Cargus  costa 20 lei .
  • Comenziile peste 250 lei sunt gratuite – in aria curierului Cargus-

La comenzi la 250 lei sau peste 250 de lei 10 % reducere, la comenzi peste 500 de lei 30 % reducere, preturi EN-GROS.

Pentru a consulta lista cu localitatile si preturile prestate de catre Cargus, va rugam accesati urmatorul link: 2019_Aria de acoperire Urgent Cargus

 

TAXA de livrare in afara ariei curierului Cargus:

 

  • Pentru livrarari in afara ariei curierului Cargus se percep costuri suplimentare, – si in cazul livrarilor gratuite – care va for fi communicate telefonic in momentul procesarii comenzii.
  • Costul suplimentar este 1 lei /km.

 

IMPORTANT !

 

  • Produsele fara gluten, diabet zaharat, PKU, congelate, in mare parte sunt importate din Ungaria – in afara de produsul Nutri Free. Pentru aceste produse, comenziile Va rog sa mi le trimiteti pina marti, pina la ora 24. Aceste comenzi vor fi livrate in saptamina urmatoare luni sau marti.

 

  • PRODUSELE ASLAVITAL
  • Comenziile vor fi livrate in 3-4 zile lucratoare.
  • Livrarea comenzilor se poate efectua in aceeasi zi sau in maxim 3-5 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor si achizitia lor de la furnizori.  Alti factori care pot influenta timpul de livrare sunt: sfarsitul de saptamana, conditiile meteo, sarbatorile legale, programul firmei de curierat etc.Data aproximativa a livrarii va fi comunicata clientului in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

 

Se livreaza orice produs, indiferent de valoarea lui, daca acesta este confirmat ca fiind pe stoc.

Cum cumpar?

Pentru a cumpara produse prezentate pe site-ul www.cosmeticasimasaj.ro/shop este necesar sa parcurgeti urmatorii pasi:
– Cautati si selectati produsul/produsele dorit/e pe site-ul www.cosmeticasimasaj.ro/shop,
Adaugati cantitatea dorita pentru fiecare si
– Apasati butonul „Comanda„.
– Continuati cu „Pasul urmator”.
– Puteti selecta metoda de comanda: ca utilizator neinregistrat sau ca utilizator inregistrat.
Daca aveti deja cont pe AlimenteSpeciale.ro este mult mai simplu, trebuie doar sa accesati contul dvs.
Daca nu aveti cont, creati-va unul sau optati pentru a finaliza comanda ca utilizator neinregistrat (comanda rapida).
– Completati datele cerute pentru facturarea si livrarea comenzii;
– Alegeti modalitatea de plata care va este cea mai la indemana (ramburs, OP sau card bancar).
In cazul in care optati pentru ordin de plata, dupa confirmarea comenzii veti primi o factura proforma care cuprinde: produsele comandate, valoarea comenzii si contul in care sa efectuati viramentul bancar.

Comenzi rapide !

Puteti sa optati pentru varianta comanda rapida, in caz daca marfa dorita este in stoc in cantitatea dorita de DVs.. Din unele cauze, uneori, produse dumneavoastra nu se gasesc in stoc, cauza fiind importul acestora din Ungaria, comenzi rapide nu se vor putea efectua. Vezi sectiunea IMPORTANT!

 

– Comenzi telefonice NU se pot primi.

 

– Pentru cei care opteaza sa plateasca prin ordin de plata coletul va fi expediat in momentul in care se prezinta dovada platii in caz daca marfa dorita este in stoc in catitea dorita de Dvs.

-Toate comenzile vor fi confirmate telefonic.
In cazul in care clientul nu raspunde la telefon sau e-mail in decurs de 2 zile lucratoare (4 apeluri telefonice) pentru confirmarea comenzii, aceasta se anuleaza.
– Pentru orice intrebare sau clarificare, contactati-ma telefonic, daca nu pot sa ridid, Va resun.

 

Numarul din Romania 0771383432

Ungaria 003670-5481348

  • In cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail shopsathmar@gmal.com
  • După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email shopsathmar@gmail.com și să atașați o poză cu produsele sau coletul.
  • s,c,ERISANA 19 r.l.nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.În cazul în care termenele de livrare şi/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, ERISANA 19  va anunța clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.

RETURNAREA PRODUSELOR

Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice ERISANA 19 S.R.L. Cosmeticasimasaj.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Satu Mare, B-dul Traian nr.10. sau prin trimiterea unui e-mail la: shopsathmar@gmail.com, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Efectele retragerii

În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă există) etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat ERISANA 19  despre intenția de retragere din contract.

Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării, în cel mult 14 de zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract,. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitatile de livrare standard oferite de ERISANA 19.

  • ERISANA 19 poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către ERISANA 19, fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
  • Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nici o rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilat, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către ERISANA 19 si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.

Cum platesc?

Plata contravalorii produselor achizitionate prin intermediul site-ului www.cosmeticasimasaj.ro/SHOP se poate face in urmatoarele variante:

1.      Rambus la livrare in lei persoanei care insoteste coletul- adica curierul-. In momentul platii, clientul va primi chitanta cu contravaloarea achitata. Suma de plata trebuie sa coincida cu cea confirmata la finalizarea comenzii pe site, telefonic sau prin e-mail.

2.      Transfer bancar (ordin de plata) in contul societatii s.c.ERISANA 19 s.r.l.

3.
– s.c.ERISANA 19 s.r.l va emite o factura proforma cu produsul/produsele dorit de catre client in vederea achitarii sumei prin banca.
-IBAN: RO12BTRL04301202H91267XX , BANCA TRANSILVANIA sucursala Unirii
-Livrarea produsului/produselor se va face dupa confirmarea platii.

Plata contravalorii produselor achizitionate prin intermediul site-ului www.alimentespeciale.ro se poate face in urmatoarele variante:

1. Numerar, ramburs la livrare, COD – Cash On Delivery.
– Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare, persoanei care insoteste coletul (curierului). In momentul platii, clientul va primi chitanta cu contravaloarea achitata. Suma de plata trebuie sa coincida cu cea confirmata la finalizarea comenzii pe site, telefonic sau prin e-mail.

2. Transfer bancar (ordin de plata) in contul societatii s.c.ERISANA 19 s.r.l.
s.c.ERISANA 19 s.r.l.  va emite o factura proforma cu produsul/produsele dorit de catre client in vederea achitarii sumei prin banca.
-IBAN: RO24OTPV280001200669RO01   , BANCA OTP SATU MARE sucursala -SATU MARE
-Livrarea produsului/produselor se va face dupa confirmarea platii.

Toate preturile afisate pe magazinul on-line www.cosmeticasimasaj.ro/SHOP includ TVA